![Follow up](https://smscenter.pl/wp-content/uploads/2022/12/AdobeStock_548180296-1-300x200.jpeg)
Follow up — definicja, przykłady i sposób zastosowania
Liczne analizy pokazują, że w zdecydowanej większości przypadków nie da się domknąć sprzedaży w trakcie pierwszego kontaktu z klientem. Konieczne jest
Liczne analizy pokazują, że w zdecydowanej większości przypadków nie da się domknąć sprzedaży w trakcie pierwszego kontaktu z klientem. Konieczne jest
Nazywany jest zabójcą klasycznych wiadomości SMS lub „SMS 2.0”. Standard RCS to nowy system wysyłania treści, który działa na zasadzie
Kampanie MMS to nadal rzadkość wśród firm. Choć to stare narzędzie, wielu marketerów podchodzi do niego z rezerwą. Warto pamiętać,
Każda firma potrzebuje klientów do sprawnego funkcjonowania. Tych jednak nie tak prosto pozyskać. Przedsiębiorcy szukają więc skutecznych sposobów na pozyskiwanie
Landing page nie jest zwykłą stroną internetową. Ten typ podstrony ukierunkowany jest na przyciągnięcie uwagi odbiorcy i przekonanie go do
Dobre slogany reklamowe żyją w naszej codzienności, przybliżając odbiorców do marki. Wiele z nich przenika do języka potocznego. Kto z
Długie linki w pojedynczej wiadomości SMS wyglądają nieestetycznie i budzą niechęć odbiorców. Często też kojarzą się ze spamem. W kampaniach
SMS-y są z nami od 1992 roku. Sposób i możliwości ich wysyłki znacznie zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat. Ile
W formie indywidualnej bramki SMS dawno odeszły do lamusa. Nadal jednak wykorzystywane są w biznesie jako skuteczna forma kontaktu z
Dzwonią do nas telemarketerzy, urzędy, oraz banki. Wiele z tych połączeń to spam, którego nie chcemy odbierać, ale nawet połączenie