Jak zbudować bazę numerów do kampanii SMS?
SMS marketing to świetne narzędzie, które pozwala na sprawną komunikację z klientem i przede wszystkim może przyczynić się do zwiększenia
SMS marketing to świetne narzędzie, które pozwala na sprawną komunikację z klientem i przede wszystkim może przyczynić się do zwiększenia
Niestety bardzo mało konsumentów jest zdecydowanych na zakup przy pierwszym kontakcie z marką. Właśnie dlatego warto wykorzystać lead nurturing, który
Rozwój biznesu napędzają użytkownicy. To oni mają bezpośredni wpływ na przychody firmy i jej rentowność. Im bardziej zadowolony klient, tym
Wywodzi się z psychologii. Jest odpowiedzią na suche traktowanie klienta i przeciwieństwem klasycznej sprzedaży. Marketing relacji to ludzie: ich doświadczenia, potrzeby
CTA to najważniejszy tekst widoczny na stronie internetowej. Bez niego nie byłoby marketingu i sprzedaży. Call to action prowadzi użytkownika
Parametry UTM mają jedno zadanie — śledzić ruch na stronie. Ich celem jest pomoc w analizowaniu skuteczności danej kampanii reklamowej
Liczne analizy pokazują, że w zdecydowanej większości przypadków nie da się domknąć sprzedaży w trakcie pierwszego kontaktu z klientem. Konieczne jest
Nazywany jest zabójcą klasycznych wiadomości SMS lub „SMS 2.0”. Standard RCS to nowy system wysyłania treści, który działa na zasadzie
Kampanie MMS to nadal rzadkość wśród firm. Choć to stare narzędzie, wielu marketerów podchodzi do niego z rezerwą. Warto pamiętać,
Każda firma potrzebuje klientów do sprawnego funkcjonowania. Tych jednak nie tak prosto pozyskać. Przedsiębiorcy szukają więc skutecznych sposobów na pozyskiwanie