Skracanie linków w SMS – jak i dlaczego to robić?
Długie linki w pojedynczej wiadomości SMS wyglądają nieestetycznie i budzą niechęć odbiorców. Często też kojarzą się ze spamem. W kampaniach
Długie linki w pojedynczej wiadomości SMS wyglądają nieestetycznie i budzą niechęć odbiorców. Często też kojarzą się ze spamem. W kampaniach
SMS-y są z nami od 1992 roku. Sposób i możliwości ich wysyłki znacznie zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat. Ile
W formie indywidualnej bramki SMS dawno odeszły do lamusa. Nadal jednak wykorzystywane są w biznesie jako skuteczna forma kontaktu z
Dzwonią do nas telemarketerzy, urzędy, oraz banki. Wiele z tych połączeń to spam, którego nie chcemy odbierać, ale nawet połączenie
Podobne nazwy i zupełnie różne znaczenie. Choć komunikacja omnichannel i multichannel opiera się na wielokanałowości, to tylko jedna z nich
Towarzyszą nam w komunikacji od prawie 40 lat. Emotikony i emoji chętnie wykorzystujemy nie tylko w wiadomościach prywatnych, ale również
Mają ogromny wpływ na decyzje marketingowe przedsiębiorców. Pomagają zwiększać liczbę konwersji, pozwalając na szybkie i skuteczne wdrożenie zmian w obrębie
Mają wielką moc – potrafią przyciągnąć do siebie użytkownika w błyskawicznym tempie, wystarczy tylko krótki sygnał dźwiękowy. Powiadomienia mobile otaczają
Konkursy SMS potrafią skutecznie przyciągnąć fanów do marki. Są dobrym sposobem na szybkie zwiększenie sprzedaży oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Błyskawiczne dotarcie do klientów i niski koszt obsługi – to właśnie newsletter SMS. Jest uniwersalnym narzędziem marketingowym dla małych i