
Co to lead magnet? Rodzaje i przykłady zastosowań
Zdobywanie nowych klientów jest wyzwaniem dla każdej firmy oferującej produkty lub usługi. Przyciągnięcie uwagi, a następnie zbudowanie relacji z klientem

Zdobywanie nowych klientów jest wyzwaniem dla każdej firmy oferującej produkty lub usługi. Przyciągnięcie uwagi, a następnie zbudowanie relacji z klientem

Komunikacja SMS jest kluczowym i niezwykle skutecznym narzędziem uzupełniającym działania związane z windykacją miękką. Krótkie i konkretne wiadomości tekstowe wysyłane

SMS marketing to świetne narzędzie, które pozwala na sprawną komunikację z klientem i przede wszystkim może przyczynić się do zwiększenia

Niestety bardzo mało konsumentów jest zdecydowanych na zakup przy pierwszym kontakcie z marką. Właśnie dlatego warto wykorzystać lead nurturing, który

Rozwój biznesu napędzają użytkownicy. To oni mają bezpośredni wpływ na przychody firmy i jej rentowność. Im bardziej zadowolony klient, tym

Wywodzi się z psychologii. Jest odpowiedzią na suche traktowanie klienta i przeciwieństwem klasycznej sprzedaży. Marketing relacji to ludzie: ich doświadczenia, potrzeby

CTA to najważniejszy tekst widoczny na stronie internetowej. Bez niego nie byłoby marketingu i sprzedaży. Call to action prowadzi użytkownika

Parametry UTM mają jedno zadanie — śledzić ruch na stronie. Ich celem jest pomoc w analizowaniu skuteczności danej kampanii reklamowej

Liczne analizy pokazują, że w zdecydowanej większości przypadków nie da się domknąć sprzedaży w trakcie pierwszego kontaktu z klientem. Konieczne jest

Nazywany jest zabójcą klasycznych wiadomości SMS lub „SMS 2.0”. Standard RCS to nowy system wysyłania treści, który działa na zasadzie