
Jak zbudować bazę numerów do kampanii SMS?
SMS marketing to świetne narzędzie, które pozwala na sprawną komunikację z klientem i przede wszystkim może przyczynić się do zwiększenia

SMS marketing to świetne narzędzie, które pozwala na sprawną komunikację z klientem i przede wszystkim może przyczynić się do zwiększenia

Niestety bardzo mało konsumentów jest zdecydowanych na zakup przy pierwszym kontakcie z marką. Właśnie dlatego warto wykorzystać lead nurturing, który

Rozwój biznesu napędzają użytkownicy. To oni mają bezpośredni wpływ na przychody firmy i jej rentowność. Im bardziej zadowolony klient, tym

Wywodzi się z psychologii. Jest odpowiedzią na suche traktowanie klienta i przeciwieństwem klasycznej sprzedaży. Marketing relacji to ludzie: ich doświadczenia, potrzeby

CTA to najważniejszy tekst widoczny na stronie internetowej. Bez niego nie byłoby marketingu i sprzedaży. Call to action prowadzi użytkownika

Parametry UTM mają jedno zadanie — śledzić ruch na stronie. Ich celem jest pomoc w analizowaniu skuteczności danej kampanii reklamowej

Liczne analizy pokazują, że w zdecydowanej większości przypadków nie da się domknąć sprzedaży w trakcie pierwszego kontaktu z klientem. Konieczne jest

Nazywany jest zabójcą klasycznych wiadomości SMS lub „SMS 2.0”. Standard RCS to nowy system wysyłania treści, który działa na zasadzie

Kampanie MMS to nadal rzadkość wśród firm. Choć to stare narzędzie, wielu marketerów podchodzi do niego z rezerwą. Warto pamiętać,

Każda firma potrzebuje klientów do sprawnego funkcjonowania. Tych jednak nie tak prosto pozyskać. Przedsiębiorcy szukają więc skutecznych sposobów na pozyskiwanie