Testy A/B – czym są i jak je przeprowadzić?
Mają ogromny wpływ na decyzje marketingowe przedsiębiorców. Pomagają zwiększać liczbę konwersji, pozwalając na szybkie i skuteczne wdrożenie zmian w obrębie
Mają ogromny wpływ na decyzje marketingowe przedsiębiorców. Pomagają zwiększać liczbę konwersji, pozwalając na szybkie i skuteczne wdrożenie zmian w obrębie
Mają wielką moc – potrafią przyciągnąć do siebie użytkownika w błyskawicznym tempie, wystarczy tylko krótki sygnał dźwiękowy. Powiadomienia mobile otaczają
Konkursy SMS potrafią skutecznie przyciągnąć fanów do marki. Są dobrym sposobem na szybkie zwiększenie sprzedaży oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Błyskawiczne dotarcie do klientów i niski koszt obsługi – to właśnie newsletter SMS. Jest uniwersalnym narzędziem marketingowym dla małych i
Cenimy sobie prywatność. Ta jest jednak nadużywana na każdym kroku. Przeszłością jest już posiadanie numeru telefonu nieprzypisanego do konkretnej osoby,
Firmy nieustannie szukają nowych sposobów na dotarcie do klientów. W czasach gdy stają się oni coraz bardziej wybredni i niecierpliwi,
Potrzeba bezpieczeństwa jest tak samo istotna w świecie realnym jak i wirtualnym. Dawniej dane użytkowników chronione były przy pomocy loginów
Jeśli chcesz w prosty sposób zarządzać wysyłką marketingowych wiadomości SMS przyda Ci się bramka SMS API. To system, który pozwala
W branży mobilnej króluje sporo skrótów. Wiele z nich, jak SMS czy MMS potrafimy sami rozszyfrować, inne sprawiają nam delikatne
Kampanie SMS-owe są najskuteczniejszą formą kontaktu z klientami. Nic dziwnego, bo ponad 90% odbiorców odczytuje wiadomości w czasie nieprzekraczającym 5