
Landing page — definicja, przykłady i sposób kreacji skutecznej strony docelowej
Landing page nie jest zwykłą stroną internetową. Ten typ podstrony ukierunkowany jest na przyciągnięcie uwagi odbiorcy i przekonanie go do
Landing page nie jest zwykłą stroną internetową. Ten typ podstrony ukierunkowany jest na przyciągnięcie uwagi odbiorcy i przekonanie go do
Dobre slogany reklamowe żyją w naszej codzienności, przybliżając odbiorców do marki. Wiele z nich przenika do języka potocznego. Kto z
Długie linki w pojedynczej wiadomości SMS wyglądają nieestetycznie i budzą niechęć odbiorców. Często też kojarzą się ze spamem. W kampaniach
SMS-y są z nami od 1992 roku. Sposób i możliwości ich wysyłki znacznie zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat. Ile
W formie indywidualnej bramki SMS dawno odeszły do lamusa. Nadal jednak wykorzystywane są w biznesie jako skuteczna forma kontaktu z
Dzwonią do nas telemarketerzy, urzędy, oraz banki. Wiele z tych połączeń to spam, którego nie chcemy odbierać, ale nawet połączenie
Podobne nazwy i zupełnie różne znaczenie. Choć komunikacja omnichannel i multichannel opiera się na wielokanałowości, to tylko jedna z nich
Towarzyszą nam w komunikacji od prawie 40 lat. Emotikony i emoji chętnie wykorzystujemy nie tylko w wiadomościach prywatnych, ale również
Mają ogromny wpływ na decyzje marketingowe przedsiębiorców. Pomagają zwiększać liczbę konwersji, pozwalając na szybkie i skuteczne wdrożenie zmian w obrębie
Mają wielką moc – potrafią przyciągnąć do siebie użytkownika w błyskawicznym tempie, wystarczy tylko krótki sygnał dźwiękowy. Powiadomienia mobile otaczają